Heartbroken

hart broken

Ingenting vill de jag vill. Jag hatar mig själv, mitt utseende, hur jag går, hur jag pratar, hur jag är. JAA hela mig helt enkelt. De ända jag är lite nöjd med är mitt hår. Naturligt blond med självslingor ganska tjockt och hyfsat långt. Visst ibland vill jag ju ha brunt hår, tunt och sådär lätt hår. Men jag klarar mig. Skulle i alla fall aldrig våga färga. För feg. Tror inte mina "vita" ögonbryn och ljusa hy skulle passa till de heller och vem vet, kanske blir jag rottfärgad när det bruna går ut, nää då är det skönast att få va naturlig och slippa utväxt å dant. Blir billigast åxå.

Jag tror jag klipper mig 2-3 gånger om året så blir max en tusing om året! Ja så är det.

Ska väga mig snart tror jag. Blir alltid helt skakis innan.??

//KISS KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0