Bråk, Bråk, Bråk....

Jag mår illa och ´har ont i magen. Jag vet orsakerna:

1. Jag har ätit skitdåligt idag, då menar jag inte att jag ätit mycket eller så utan bara ätit dåligt. Va på lite pick nick så då blev det kaffe, bulle och två kex av nått slag. Mådde skit över de och gör de fortfarande. Känner bara inte för att gå och spy upp de då kroppen säkert redan har tatt upp allt äckel.

2. Har bråkat med mamma, om mat och då kom ju allt annat upp. De ena leder till de andra. Så vi har bråkat jätte mycket. Hon tycker typ inte att jag gör ett skit. Men hon ska bara veta! ÅÅÅÅÅÅÅ jag blir så jävla förbannad. Jag vill bara skrika och gråta samtidigt. Hälvetes jävla skit!!!!!!!!!!!!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0