Sjuk...

I går kväll mådde jag skit, men inte i närheten om hur jag mår idag.
hela kvälen kändades det som jag hade spya i hela halsen av de två kakor och mini tårtbitrn jag åt.
Somnade med dåligt samvete vid 12 men vaknade vid 6 i dag på morgonen av att min hals va helt igensvullen.

Nu har jag feber, halsont och skitont i hela kroppen. Skulle tränat mycket idag och städa huset. Icke icke'!!

Fans helvete. Va säkert de jag åt i går som jag mår dåligt av!
Dagens intag:
Frukost~
Lunch~
Soppa                          80kcal
Mellis~Glass                             300kcal
Middag~Fläskpankaka            200kcal
Mellis~Plommon                      50kcal
Halstabletter                              20kcal

= 650kcal

äöplokijuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0