Helvetes teknik...

Panik.
Min dator har typ pajat. inte riktigt ytan bara skärmen och internet så nu får jag sitta vid min mammas dator. Jag hatar teknik elektronik. Allt bara går sönder och jag får panik panik panik över sånt. Kostar ju tusen och laga saker och ting också. GRRRRR

Utöver de har jag festat hela helgen både fre/lör älskar att känna mig berusad får då släpper allt. Jag sov inte hemma heller och då blir inte ångesten lika stark som den hade blivit om jag sov hemma. Då kan jag bara gråta i flera timmar.

Med matan har det gått piss om man säger så. Ska väga mig i mon och jag känner att jag verkligen har gått upp i vikt bara på dessa två dagar. I mon är det en ny vecka och då ska jag fan ta tag i skiten.

ÅÅÅÅÅÅÅ vill bara skrika grtåta spy och skära mig....

I väg och kolla på match nu!


phil.jb

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0