Goo Goo Sverige!

Jag vill att de ska va jag. Jag vill va en av dom. Det har vat´rit en dröm i hela mitt  liv.
Jag vet att den drömmen inte kommer att slå in,
jag vet att jag är för dålig,
jag vet att jag är för vek
jag vet att jag är för tjock
jag vet att jag börjar bli för gammal
jag vet att min kropp inte skulle klara av det.

Detta är de jag mäst av allt har ångest för, att de som gjorde att min dröm förstördes.
Ingen kan någonsin förstå kännslan. Det va som att bli handikappad.

Just nu vill jag bara dö, jag vill bort härifrån långt bort till ingenstans.

Sverige leder nu med 2-0 mot Ryssland. Dom vinner lätt.

-.,mnb

Fan vilket dåligt liv jag har. Det ända jag vill är att bli bra, smal och träna!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0