Blogga?

Hej och förlåt!

Jag har inte bloggat på en evighet.
1. Har verkligen inte haft lusst
2. Har jobbat hela sommaren så har varit upptagen
3. Har bara ångest hela tiden när jag tänker på mitt liv min vikt och allt fett, socker mat jag proppar i mig. Och de tänker jag hela tiden på när jag håller på med bloggen.

Men jag har bestämt mig. Jag ska börja blogga regelbundet igen. Jag gillar att ha kontrollen över mitt kcal intag via bloggen. Allt possetivt och neggativt som händer. Jag blir sjukt pepp av att se andra thinspo bloggar så varför inte fortsätta med min?

Just nu är allt helt fuck up. Maten typ flödar in. Trodde de skulle bli mindre med ett regelbundet jobb men det blir ta mig fan bara mer. Dom föder mig med typ kakor och mat på jobbet. Jag är ju så förbaskat snäll att jag inte kan säga nej och så handlar det väl lite om motståndskraften också. Men man kan ju inte säga att de hjälper till.... FAN.

Min vikt pändlar lite upp och ner. Har gått upp lite nu igen så ska försöka gå ner en hel del nu!!
Men det är väl sommarjobbet då! BLÄÄÄÄÄ älskar jobbet men HATAR all mat!

Thinspo kommer lite senare! Nu ska jag göra fruktsallad sen kolla på Mordkommisionen!Jammi.

Härligt att va tillbaka! Nu ska jag kämpa in i det sista. I will Make It

Ciao J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0