20 nyttigaste varorna...

1. Äpplen

2. Björnbär

3. Svart te

4. Blåbär

5. Broccoli

6. Fullkornsflingor

7. Körsbär

8. Körsbärstomater

9. Kaffe

10. Tranbär

11. Mörk choklad

12. Grönt te

13. Apelsiner

14. Persikor

15. Plommon

16. Hallon

17. Röda vindruvor

18. Rödlök

19. Spenat

20. Jordgubbar

Hej alla...
Dessa är de 20 nyttigaste livsmedel enligt Gary Willamson, en professor.
Jag personligen gillar i stort sätt allt utom rödlök. Det där med mörk choklad kan mycket väl stämma. Men eftersom jag är ganska bra på att hetsäta så är det omöjligt för mig att äta de. Det blir farligt.

Jag har diskuterat med mig själv nu i flera veckor om att bli typ halvt vegetarian. Utesluta nöt och griskött helt men får äta kyckling och fisk. Detta för att jag tycker de är så hemskt hur man behandlar djuren m.m.
Ska fundera lite till på det där.

Jag vill börja fasta. Har aldrig fastat på riktigt innan.
När jag vägde som minst kan man säga att jag fastade men inte riktigt medveten om det. Jag bara drack och åt i stort sätt inget. Längtar tillbaka till den tiden. JAG SKA DIT.

Jag vill ha någon att fasta med. Jag har registrerat mig till hemliga skogsdungen idag. Hoppas verkligen att jag blir mottagen. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!

avslutar med lite thinspo som vanligt ;)

xdctfvygibuhnijmk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0